Jumlah sokongan kepada Tun Dr Mahathir dan Datuk Seri Anwar Ibrahim
03:40
1,122,580
Reddit
Jadi apa makna perkembangan politik setakat hari ini dalam konteks sokongan Ahli Parlimen? Kita terus bersama Luqman Hariz dengan penjelasannya.
SUBSCRIBE to NJOI AWANI:
sesoft.info
Like us on Facebook facebook.com/astroawani
Follow us on Twitter twitter.com/501Awani
Follow us on Instagram instagram.com/501awani
Visit www.astroawani.com for more news.
Astro AWANI LIVE www.astroawani.com/videos/live
#Malaysia2020 #AstroAWANI #AWANI745 #AWANISarawak #BuletinAWANI

Kommentarer
  • Ongbak GG
    Ongbak GG

    Wow pembankang boleh undi?dlm kerajaan Dlm kerajaan pakatan 92 kursi datu sri anuar ibrahim. Tun mahadir54 kursi.bererti anuar jadi pm..seandainya dicampur dengan parti pembangkan.siapa yg akan jadi pembangkan dlm perlimen...

  • ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ
    ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ

    🔥🔥🔥🔥🔥 Comment if you want it to stay in trending <a href="#" class="seekto" data-time="35">0:35</a> 💗💖 👇 👇 👇 👇 👇💕

  • ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ
    ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ

    🔥🔥🔥🔥🔥 🥇🥇🥇trending🥇🥇🥇 <a href="#" class="seekto" data-time="82">1:22</a> 🔥💝💞 👇👇👇👇👇

  • ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ
    ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ

    🔥🔥🔥🔥🔥 🥇🥇🥇trending🥇🥇🥇 <a href="#" class="seekto" data-time="47">0:47</a> 💞💗💞 👇 👇 👇 👇💙

  • kamarul aizat
    kamarul aizat

    Terus terang la aku ckp la tgk d.s.anuar ibrahim d.a.p lagi bnyk kerusi dlm pkr..lagi nk undi die ke..jahanam bahasa melyu kite nnti

  • razierazak razierazak
    razierazak razierazak

    Kesiannnn... Knapa? Kesiannnnn... Kenapa? Kesiannnnnnnn 😂😂😂

  • Kingsss Kingsss
    Kingsss Kingsss

    Last2 muyidin sailang atok ngan nuar hahahahhha

  • ismail alaong
    ismail alaong

    dan pemenangnya ialah muhyidin yassin

  • Epul Ejam
    Epul Ejam

    aku dh thu lama dh..yg malaysia ni akan jd negara islam..dap xkn dpt dah negara ni..india pun xkn dpt..bt lah mcm mana pun xkn dpt..sbb allah dah lindung negara malaysia..n ade 2 lg allah lindung..indonesia n Brunei..t.ksh atok..bg ktorg semua tgk..sape dap sebenarnye..wlupun skjp..klu atok tu xbenci dap..dah lm die bg anuar naik..tp anuar ade dap..by2 lah anuar..jd die pilih umno n pas..setel..cb lh korg pikir n mimpi sjenak..huhu..

  • Azim Farhan
    Azim Farhan

    Siapalah yang sokong individu yang Tun label tidak bermoral yang pernah dipecat untuk jadi PM. Terbukti bersalah di mahkamah. Gila nak jadi PM

  • Holi Day
    Holi Day

    Kenapa lah Mahathir stop jadi PM-5. Aku rasa if Mahathir teruskan sampai beliau mati tentu negara malaysia menjadi antara negara termaju di dunia. Dan wawasan 2020 itu akan menjadi kenyataan.

  • Neffos C5
    Neffos C5

    Tak yah nk guna sokongan lagi dah.. 2 ekor ni bolih tido lah.

  • Farm ranau 2u
    Farm ranau 2u

    Paling Adil bubar parlimen biar rakyat yg menentukan siapa pm ke8

  • Kapak Rock6437
    Kapak Rock6437

    Orang melayu kena bersatu baru negara malaysia aman dan damai sape suka like

  • Singa Jantan
    Singa Jantan

    Saya tidak mengerti, ada yg bisa menjelasakan? Bukannya Mahatir yg berkhianat kepada Anwar?kenapa mahatir resign?kenapa mahatir tidak melakukan sesuai perjanjian untuk menyerahkan jabatan ke Anwar Ibrahim?apakah Anwar seorang Muslim yg baik atau liberal? terima kasih.

  • The Four Incredible Hulks
    The Four Incredible Hulks

    Buy to Save, Share to Earn - Download Fingo App, Enter my Invitation Code. web.publicecommerce.com/shareInvite?shareCode=EQMNEA&lang=en

  • ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ
    ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ

    🔥🔥🔥 📈📈📈📈deserves this place in trending 📈📈📈📈 <a href="#" class="seekto" data-time="73">1:13</a> 🔥 👇 👇 👇 👇🔥

  • MALI MAHUM
    MALI MAHUM

    Warisan buduh

  • Iqval studio
    Iqval studio

    Pilih tun Mahathir lah genius leader Pandai berucap dab membanteras Israel merebut Palestine #tun M #Tower Tun M #Penyokong setia Tun M

  • Reza Shah
    Reza Shah

    Penyudah nya muhyiddin yg dapat.. Tun dgn anwar naik y15 muhyidin naik modenas kriss je potong kot tepi.. Hahahha..

  • Ms Clumsy
    Ms Clumsy

    Penat jela korg kira Kerusi lastly nk jd PM xpayah pakai krusi pakai kipas je pun bole....

  • Ha Riz
    Ha Riz

    Hidup super ring

  • SHARIB CHANNEL
    SHARIB CHANNEL

    SEKSI DADA CYNTHIA NG 😍😍😍❤️❤️❤️❤️

  • Siti Aziyana Aziyana
    Siti Aziyana Aziyana

    Lawak lar awani ni..duk kira jumlah kerusi ahli parlimen utk lantik jdi pm8 samada tun m @ bang non..tut..tut..tuttt yg terpilih jdi pm8 adalah muhyidin yassin..kikikiiii

  • Camera Jibab
    Camera Jibab

    Malingsial...Sarawak for Sarawakian

  • Prema Wilson
    Prema Wilson

    What is the point debating about this. King already made decision.

    • Akmal Hakim Sabri
      Akmal Hakim Sabri

      This video made 1 week ago (!-_-)

  • Pit Pitjoharifmly
    Pit Pitjoharifmly

    Org semnanjung gila kuasa..

  • RAKUN BIRU
    RAKUN BIRU

    Wow dalam sejarah..view sampai 1 juta.

  • kotak kasut
    kotak kasut

    W

  • joel rabin
    joel rabin

    Muhyiddin (8th PM) -Death of democracy- Apparently what’s important in Malaysia is not the economic status and the development but the special rights possessed by certain group of people... And no one has the rights to question it 🤷🏻‍♂️ Come come, I know some people’s gonna reply to my comment

  • WAn PeAce
    WAn PeAce

    Dap komunis.. Bunuh dap..

    • RagZzer
      RagZzer

      yes’nt

  • ViohTV Online
    ViohTV Online

    Anwar parti komunis di malaysia macam zaman soekarno juga parti komunis di indonesia sampai raja melayu di indonesia di bunuh beramai-ramai. Ko nak negara kita jadi komunis ke sampai raja2 melayu hilang kuasa atau di bunuh? Aku tetap bertahankan raja2 melayu nyawaku sendiri hingga akhir. Aku tak akan biarkan anwar jadi pm. Ya allah lindungi kami bangsa melayu dan raja2 kami ya allah jangan jadikan negara kami dengan negara lain yang tidak punya raja dikuasai kuasa asing. Lu fikirlah sendiri anwar di jadi anjing kepada parti komunis.

    • Abdul Hadi Ahmad
      Abdul Hadi Ahmad

      ViohTV Online pendirian kita sama

  • ABANG MESSI
    ABANG MESSI

    X cukup kerusi gi lah beli bkn mhl pon beli byk2 jdi Agong terus ... 😂😂

  • Shezzly Sham
    Shezzly Sham

    D. a.p kalah horey

  • Aiman Hakim
    Aiman Hakim

    Mamak kira... onnee...render.. anji.... semua sekali 94 saje .. Mamak kira sekali lagi .... onne rendeee anjiiii semua sekali 114.. nie kalau suruh kira sikali lage mau naik 222

  • Danial 1659
    Danial 1659

    knape rmai yg x suke anwar eh?..die buat ape dkat rakyat?

    • Abdul Hadi Ahmad
      Abdul Hadi Ahmad

      Danial 1659 emm try la google, “kenapa orang tak suka anwar” 😁

    • Danial 1659
      Danial 1659

      @Melyn iera x sure la ni?

    • Melyn iera
      Melyn iera

      Danial 1659 xpstilh,dulu ade penh dgr cite mcm anwar pegang kuasa menteri jap.pstu time tu malaysia mcm hmpir nk kena jual.time tu mahathir cam xsuka sgt dh dia.rasanya gitu lh

  • Armanchicanos85 Arman
    Armanchicanos85 Arman

    GILA KUASA TAK HABIS HABIS

  • Willie Tjhang
    Willie Tjhang

    Most of the comments here are bashing PH. Tbh im neutral about all of this, never claimed PH ti be the best but one things for sure, those that bash PH are those yg hidup demi menerima sedekah, now takde BR1M, they all go crazy.

  • ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ
    ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ

    🔥🔥🔥 📈📈📈📈📈📈📈📈📈📈📈📈 trending 📈📈📈📈📈📈📈📈📈📈📈📈📈📈 <a href="#" class="seekto" data-time="36">0:36</a> 🔥💃💞💖 👇 👇 👇💓

  • nicky kembara
    nicky kembara

    hos jd kenalin

  • Muhammad Syuaib
    Muhammad Syuaib

    sesoft.info/hd/video/yJ6U3IaL3pHFlZo Support Geng

  • malaysia ku
    malaysia ku

    Hahahhaha ,muka yg naik rebut jawatan PM non dgn ton, Sekali finishing muhyidin daaa naik PM,hahaha 2dua kene game

  • AbanG GedanG
    AbanG GedanG

    Ramai pumpang bila melayu nak bersatu hahaha. Woi kau ingat sapa rembat duit kita dulu. Najib and kroni orang melayu. Sampai masa kita sokong Islam pula. Pergi mam politik bangsa ni. Pemerintahan Islam sangat diperlukan akhir zaman ni woi.

    • Abdul Hadi Ahmad
      Abdul Hadi Ahmad

      AbanG GedanG yaa akhir zaman ni mmg islam sangat diperlukan

  • Fans papa Azri
    Fans papa Azri

    🔥🔥🔥🔥🔥

  • Dino Zain2
    Dino Zain2

    Terima Anwar bermakna kita sokong DAP dan Hindraf.

  • INA_ WHOLESALE
    INA_ WHOLESALE

    Semoga Malaysia semakin maju dan rakyatnya sejahtera, siapapun PMnya... Aminn

  • rup Tamang
    rup Tamang

    dr. M kencing sma dato anuar kesian dato anuar tk jadi pm ke 8 malaysia , jahat dr. Mahather

  • MIOR QAISAR
    MIOR QAISAR

    Sy nk anur jadi pm..

  • Elvi Meow
    Elvi Meow

    Nampaknya mcm SATU BANGSA shj diutamakan di sini, dan akibat takutnya bangsa lain 'bersama2 memerintah' dan tidak ingin disamakan dgn Singapore (walaupun isu perkauman di Singapore tdk teruk dan negaranya sgt maju), maka ini lah dia 'PM' terbaru kita. Maaf jika agak kasar ttp saya melihat kebanyakkan komen2 di sini tdk menjaga sensitivity kaum dan bangsa lain yg ada di Malaysia. Semoga BM saya mudah difahami.

    • Abdul Hadi Ahmad
      Abdul Hadi Ahmad

      Elvi Meow bg pendapat sy yg beragama islam kita tidak ada beza nya antara suku kaum dan bangsa.. seandainya islam memerintah skali pon,ajaran islam dan nabi muhammad melarang ummat nya menganayai agama lain,dan sekarang pon wakil dari setiap suku kaum bangsa dan agama ada dalam kerajaan yg baru ni.. maaf atas sikap kebanyakan orang yg tidak jaga sensitivity yg lain..ya singapura lebih maju, tapi tak semua rakyat sehaluan untuk ikut cara singapura.. sama2lah kita jaga keharmonian yg pelbagai dlm negara kita..semoga malaysia akan terus terpelihara ..

  • Rismah Halim
    Rismah Halim

    Sy sokong saja yg penting menteri tu disukai ramai...Pentadbirannya bgs 👏👌 tp sy undi warisan saja klu pru 😅

  • Oyes Oyes
    Oyes Oyes

    dr M. serupa india tak tepati janji.......

  • ramesh konaje
    ramesh konaje

    Malaysia kena bersatu melayu ke India ke China ke rakyat ni semua sama hanya 1 semua manusia. Hopefully this time will be the best.

  • hueha hihiya
    hueha hihiya

    bro ko lupa kira kerusi umah aku gak... ade 10 kot.... tak pernah kira

  • harimau malaya
    harimau malaya

    Pasal pengacara nie mcm semput2 je.. Hahaa

  • Why So Serious !!!
    Why So Serious !!!

    Muhyiddin Yassin 😂👏👏

  • Mizzo Brawl
    Mizzo Brawl

    Make extra money on paypal and can transfer to your account bank with just watch ads and play mini games..lets install at playstore/appstore = s.clipclaps.tv/i/2219066227

  • Neo Pumpkin
    Neo Pumpkin

    Dah tak payah nak bising, doakan semuanya berjalan lancar untuk Tan Sri Muhyiddin Yassin, PM Ke Lapan Malaysia

  • ok
    ok

    Hari ni dap sokong tun m jadi pm... pala bana dapiq...

  • Din Mugiwara Free Fire Gaming
    Din Mugiwara Free Fire Gaming

    Ini Malaysia bukan tembok besar cina... Ada paham.. Makin lama makin pijak Kepala cina ni....

  • Muhammad azri Zainudin Zainudin
    Muhammad azri Zainudin Zainudin

    Tun main politik cukup teliti..percaya lah pada TUN utk akhiri dgn politkk tanpa DAP dan anuar .

  • Mohammad a l Mohammad a l
    Mohammad a l Mohammad a l

    Hidup malaysia hidup dsai Smoga mnjadi pm ke8 amin amin amin ya robal alamin

  • Shaqir Ahmd
    Shaqir Ahmd

    Bagus najib yg jdi P.M

  • Ahmad Danish
    Ahmad Danish

    Kalau Najib mesti ramai

  • Amir Rahimi
    Amir Rahimi

    Umno and pas tak masuk lagi nii hmm hahahha

  • Syah93 Razak
    Syah93 Razak

    Tak pasal perang tanah Melayu semula hahaha..

  • Johari Chang
    Johari Chang

    Biarlah Tun M kekalkan sebagai PM 7.Anwar sebagai Timbalan Menteri sampai GE 8. Ini akan menredakan kebingangan politik semasa. Rakyat dan dunia sedang perhatian. Kepentingan negara dan rakyat mustahak.

  • Kousuke Ueki
    Kousuke Ueki

    *KATAKAN "TIDAK KEPADA D.A.P"..! APATAH LAGI BERSAMA MEREKA..*

  • Baeleez
    Baeleez

    Nyahkn pihak gila kuasa. Angkat yg muda. Hishamuddin, kj @ nurul izzah. Knp nk kena pilih yg tua bangka, brpnyakit, brmasalah moral, liberal.

  • Baeleez
    Baeleez

    Gila kuasa semuanya. Stp jam uturn, roundabout, uturn balik.

  • Yus Hakim
    Yus Hakim

    Kita malayu tak bersatu sebab itu maka kita becerai roboh fikir2 kanlah saudara dan saudari yy ku kasihi wassalam

  • Yus Hakim
    Yus Hakim

    Tun mahadir ada anjanda nya untuk selamat nergara malaysia sebelum tun besara beliau hendak cari seorang amanah beribawa creative kuat shariah ugama sunnah dan economy politic yg kuat boleh maju kan nergara malaysia untuk mengantikan beliau tapi belum dapat sesuai menganti kan nya sebab itu tolong undi tun mahadir fikir habis2 saya cakap tentang ini dgn hati luhur iklas kerana Allah Swt

  • JERUK NIPIS
    JERUK NIPIS

    Tun M prank Anwar Ibrahim

  • Yus Hakim
    Yus Hakim

    Kalaur kita firkirkan segi akal yg waras antara dua org ini tun mahadir banyak membatuh nergara penbanngunan iconomy maju menyalamatkan keuwagan malaysia masa 25 tahun yg lalu. Ketua seluruh dunia kagum dgn beliau.nagib razak pedana menteri dan anuar ibrahim menteri ke uwangan apajadi menjadi ringit malaysia jatuh tidak ada kemajuan. anuar ibrahim pesonality abnormal dan seorang libral dan homosexual ,tidak sehat tak layak jadi menteri kalau rahyat malaysia undi anuar maka hancurlah nergara malaysia tegok tun mahadiir sembayang jumaat di luar masjid.merendah diri di masjid nergara, org malaysia harus fikir habis2 mentality masih zaman kolot ubar fikiran

  • Ahmad Hairi
    Ahmad Hairi

    Goodby pkr n dap

  • mitzura aida
    mitzura aida

    x kisah sapa pm ..jgn anuar sdah...x nk anuar

  • YCK 9X
    YCK 9X

    <a href="#" class="seekto" data-time="0">0:00</a> cantik nya..... Nak pancut

  • Fanatic X
    Fanatic X

    berita tipu dah kene kencing jangan percaya *anwar tkkan jadi pm*

  • aril_ icious
    aril_ icious

    Jgn buat jawatan perdana menteri nii macam jawatan ketua kelas. Tuu jaa yg ku harapkan. Harap Malaysia akn terus maju jaa...

  • Mustapha Kamal Sarwan
    Mustapha Kamal Sarwan

    RAKYAT DAH PENAT FIKIR SIAPA PM8.......TETAPI PM7 TAK PERNAH FIKIR SOAL RAKYAT.........BUANG MASA AJE............

  • Kar 97
    Kar 97

    Apakah Malaysia akan di kuasai China?

Nästa
Sig Sauer
2:37
66tn